Suudi İmam: Dünya Dönmüyor

2 Yorum
Suudi Arabistanlı imam Şeyh Bender El Hayberi, dünyanın dönmediğini söyleyip, "Eğer dünya dönüyorsa bir uçak havada durduğunda Çin'in uçağa doğru gelmesi gerekmez miydi?" diye sordu. Sosyal medyada Suudi imamı ikna yarışı başladı.

Bir panelde öğrencilerin dünyanın sabit olup olmadığı yönündeki sorusunu yanıtlayan El Hayberi, “Dünya sabittir. Hareket etmiyor” dedi.

İmam, dünyanın dönmediği yönündeki fikrini, önündeki plastik su bardağıyla açıklamaya çalışırken “Bir kere bakalım, biz neredeyiz? Diyelim ki Serce havaalanından uçakla Çin’e gidiyoruz. Dünya dönüyor dediniz, değil mi? Peki, bana odaklanın şimdi, bu (su paketini gösteriyor) dünya. Eğer dünya dönüyorsa uçak havada durduğunda Çin'in uçağa doğru gelmesi gerekmez mi? Doğru mu yanlış mı? Eğer dünya aksi yönde dönseydi bu sefer de uçak asla Çin’e ulaşamazdı. Çünkü Çin de uçak gibi dönüyor olacaktı.” dedi.

2 yorum:

  1. ben bu imamı hiçte yermiyom. yada böyle bilir gibi konuşmasını yerebilirim.

    çünkü ben hala dünyanın döndüğünüde/dönmediğinide bilmiyom/görmedim/anlamadım.

    din ateiste teisti düşman ettiyse, bilimde teiste ateisti düşman etti.

    iki düşman çatışırken/oynarken/oyalanırken bi baktılar mezardalar.

    iki yalan çatıştırırken diğer tarafta kazılan mezarlarını göremediler.

    hangi kişi bugün dünyanın döndüğünü/dönmediğini gördü/bildi.

    hepsi bilir gibi “ukela” birbirine girmekten başka ne oldu bu dünyada.

    hiç gören/bilen kişiler birbirine girer mi.

    kendini bilenler birbirini yer, keser mi.

    YanıtlaSil
  2. Cahilce bilmeden yaşamanın insan için bir anlamı var mıdır? Beslenmek, barınmak, çiftleşmek ve dışkılamak... Sadece bunlarla yetinir mi insan? Bilmeden, görmeden yaşayacağıma cehaletle savaşarak ölmeyi yeğlerim; aynı dna dan olan biri gelir elbet ardımdan yeni bir fikir, ufukla belki diriltir beni yeniden...

    YanıtlaSil